Zo meld je een klacht

Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om jouw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen je graag het probleem op te lossen. Samen met jou. Kom je er niet uit? Dan kun je natuurlijk ook je klacht schriftelijk indienen via ons klachtenformulier. Formele klachten worden altijd schriftelijk door ons afgehandeld.

Je kunt jouw klacht indienen binnen 12 maanden nadat het feit waarover je een klacht wilt indienen heeft plaatsgevonden. Of binnen 12 maanden nadat je van dat feit kennis had kunnen nemen.

Wanneer krijg je antwoord?

Binnen 3 werkdagen nemen we contact met je op voor een persoonlijke bevestiging.
Binnen 10 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
Soms hebben we meer tijd nodig om jouw klacht te onderzoeken. Dan krijg je van ons bericht hoeveel langer we nodig hebben.

Voor vragen over een ingediende klacht kun je mailen naar klacht@zilvermax.nl.

Belangrijk om te weten

Wij houden een registratie van alle ontvangen klachten bij, om daarmee te voldoen aan wettelijke verplichtingen en om onze diensten te verbeteren.

 

Niet tevreden over onze oplossing?

Wij vinden het belangrijk dat jij het gevoel hebt, dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Someday Nederland B.V., de aanbieder van de zilvermax hypotheek, is als financiële onderneming aangesloten bij de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Ons aansluitnummer is: 300.018404.

Ben je niet tevreden over de oplossing die wij voorstellen? Dan kun je jouw klacht ook binnen 3 maanden voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD):

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

De uitspraak van het KiFiD over jouw klacht is bindend, en wordt door ons altijd opgevolgd.

Het KiFiD behandelt geen klachten van bedrijven.